Monday, October 12, 2009

Sehari bersama mcnor!!


Malam tu aku terasa bowink sgt2.. besok cuti.. jadi x kan la nak tido awal.. jadi aku ajak la member aku teman kan aku g jln2..planning asal memang nak g tgk wayang pown..
tiket wayang kul 11.20.. scary movie.. so kena la tgk midnite.. baru ader feel..

nak perabihkan masa till 11.20 tu..cam belangkas la kitaorg.. seperti biasa isi perut dulu..
mkn kat chicken rice shop.. aduss!! kenyang betul.. tak larat nak bawa perut ni... hehe.. mula2, aku nak try chinese tea je.. diet la katakan..sekali member aku baek punyer bedal minum sedap2.. terus beralih selera aku..






masa menunjukkan pukul 9.30 mlm.. next destination.. kitaorg g karok..ala, depan sunway jew..
masa nak g karok.. ader satu gerombolan balaks, ensem2 lak tu tegur.. jom karok kat sini! kitaorg pun senyum je.. then siap ajak join sekali karok.. wow!! durian runtuh tol.. tp aku terpaksa menolak.. coz movie laa.. terikat beb!!

best punyer pilih lagu..sekali x perasan daa sume touching punya lagu.. aduss!! sedey tol..
haha.. sedey2 menari tetap kna menari..
selesai karok kul 11.00 tepat.. kelam kabut nak g sunway blk..baru je nak kuar dari bilik karok..sekali ader boy mintak no fon.. ensem tahap gaban.. memang cair aku kat situ.. then aku wat bodo jer.. jual mahal la katakan..hehe.. sekali dia kejar and kasi no dia kat aku.. joe nama dia..wow!! gentle betul.. aku pown amik la...

pas abis tgk movie.. my tagged frenz.. adam kol.. rupa2nye dia member joe.haha ...dia perasan aku but tak ingat jew..hehe... abislah..kantoi aku kat situ juga..

No comments:

Post a Comment