Sunday, September 13, 2009

ePpY OuR HoMe!!





Ni member serumah aku.. mari aku knal kan.. yg free hair tu aku,sebelahnyer kak fieza n yg hujung tu ila.. kitaorg ni memang sekepala.. kalau bertemu kat rumah.. memang gamat lew rumah tu.. bg kitaorg pagi ke, petang ker, malam ker, sumer sama jew.. yg penting

eppy!!...


Antara 3 org dalam family kechik yg paling muda n brutal dak ila ni.. tp brutal2 dia.. touching gak org nyer.. aduss.. kadang2 kitaorg pown pelik.. kalu barang dia hilang,x de pulak dia nak nangisnyer.. tapi kalu bab member gadoh ngan balak..dia lak yg nangis.. naek suke kitaorg.. papehal pown dia ni memang manja n best lew..


Kak fieza lak kitaorg panggil mama.. sebab dia paling tua dalam rumah.. korang tak leh nak ngorat sebab dia tunang org..mengamuk papa kat aku nanti..dia ni memang cakap nak slumber jew.. pastu wat muka x bersalah.. memang kelakar gilew.. tapi sian kat mama aku ni.. penat2 dia kemas umah kitaorg wat cam sarang tikus balik.. dia tak marah plak..huh! selamat la dapat mama cam ni.. x de la nak dengar bebelan tiap2 hari..


Last lak aku ha.. aku ok la.. pemalu..(pemalu ker??) haha.. nakal2 tu ader la.. ntah la.. malu aku nak citer pasal aku... yg penting aku anak kedua dalam keluarga ni..wawawa

2 comments: