Sunday, September 27, 2009

Rayer ngan kengkawan

















Date: 24/09/2009-25/09/2009
time: 10.30 am

Dah lama tak jumpa member2 lama kat n9.. bila dah berkumpul mcm2 cerita yang kuar..
sebenarnyer.. diorg still berkumpul.. aku jew yg bz sesangat sangat..hehe
tp.. akhirnya tahun ni dapat gak aku menjoin2 diaorg.. menjerit gak la diaorg tgk aku datang.. perli memerli tu dah semestinya.. mkanan wajib yg akan aku kna..wawawawa

mula2 aku berkumpul ngan member aku masa form 6.. plan pukul sepuluh.. janji melayu.. faham2la kul 11 baru sampainyer.. tapi x per.. ia tidak menghalang niat suci kami untuk beraya.. hampir sumer umah kengkawan kitaorg g.. first g umah faezah, acab n bla..bla..bla.. umah yg kitaorg x pernah pi pown kitaorg sosah yo..


perhentian terakhir sekali kitaorg g.. umah kina.. dah mlm.. perut jadi lapar blk.. tp.. lambat plak dia nak hidang mknan.. kalu pi umah kina, mesti ader sesi fotografi.. x sah la kalu x de.. cam tau2 jew kitaorg minah bergambar


pas penat beraya.. ader la aktiviti kita buat.. sempat lagi pergi berkaroke dengan baju kurung.. bila lagi nak wat kan.. pasni raya tahun depan baru dapat jumpe nyer.. aku la yg paling jauh.. abis gak la suara mlm tu..

sok nyer lak.. aku kena pk ayat camner nak lembutkan ati mak aku supaya lepaskan aku g beraya.. kali ni nak jumper member2 bega masa aku sek menengah dulu..yelah.. aku terlewat balik semalam sampai kul 2 pagi.. dengan ayat manisku.. berjaya aku pujuk mak aku ni..

rumah lainy ader open house.. konon2 nak konvoi..eh, bukan.. yang sebenarnya aku tak tahu rumah.. keras betul menunggu.. selamat tol aku ni penyabar.. dah sampai umah lainy.. pergh!! tgk kwn2 aku berubah giler..masyuk gitu.. yg peliknyer.. dak awenn leh tak knl aku.. siot tol.. masa kat skol dulu, dak2 ni panggil aku shikin catwalk.. bila dah sebut nama tu.. baru la dia cam.. ala.. cam2 tidak jew..


No comments:

Post a Comment