Tuesday, September 15, 2009

kawan.. :o)




Ni kawan baek aku@abg angkat pown bleh.. yang penting dia anak angkat family aku.. baek dak nyer.. waktu aku kat praktikal dia la yang jaga aku time dia ader cuti la..
kadang2 ramai org ingat kitaorg "couple".. cam kelakar jew.. tp kitaorg wat bodo jew.. dah masing2 x de perasaan sama2 suke pown.. aku ske ngejek dia sebab dia ader migrain.. now, aku lak yg kena migrain..padan muka aku!! wawawa

p/s: tgk pix.. cam gambar dulu2 jew..hehe


kitaorg konvo sekali.. almaklumlah satu tempat belajar.. cuma course je yg berlainana..so sempat la aku bergambar ngan dia..



tapi dia dah kawen.. baru jew.. huhu.. cepat tol.. x dapat la nak rapat2 lagi dengan dia coz dia dah ader bini.. x pasal2 kna serang aku nanti.. x pelah.. at least kitaorg still keep in touch lagi.. kalu x.. siap ar dia!!! haha

No comments:

Post a Comment